Det är snart jul!

Ja nu börjar det närma sig! Jag längtar så, jul är faktiskt det bästa jag vet, det är så otroligt mysigt med alla julmarknader och julshoping! Mmmm.. Har inte varit på någon julmarknad än dock, men jag ska det i helgen! Jag har inte skrivit så mycket nu den senaste veckan, glömmer liksom bort bloggen, egentligen så fattar jag inte varför jag har kvar den.. Men jag har bloggat sen jag gick i sexan alltså i 4 år så.... haha no life? Men men!

Ihelgen så.. Vad gjorde jag i helgen? I fredags tog jag det lugnt  bara, sen i lördags så var jag och simon först ute och åt med min pappa,syster+pojkvän, farfar och farmor, så det var mys sen träffade jag mina kära vänner Engel och Veronica, så vi umgicks lite var på något fest ute på landet och såå och sen blev det en bakdag i söndags, igår? haha..
lägger ut lite bilder..

Simons mat



Min mat :)



tjejerna :)



Våra smarriga bullar!


Bild från förra söndagen när vi var och julhandlade lite i stinsen! Så mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0