Juldagen!

Godkväll! Vad gör alla en sådan kväll som denna?
Själv så har jag och simpa lite "skönhetskväll" Vi har haft lite ansiktmasker och så, bra för huden ;) men simpa tycker att det är bögit.. Vadå är det bara tjejer som ska ha bra hud? ;) haha nej men.. Vi ska kolla på film snart o ha lite mys..
Igår vad det julafton! GOD JUL i efterskott :) hann inte blogga igår något, hade fullt upp så jag gör det nu ist, men jag var iallafall hos mormor och morfar och firade med släkten, det var jätte mysigt, sen åkte jag till simon och där var det "röj" haha men det var kul!
idag är jag trött efter gårdagen och vill BARA ta det lungt, men imorgon ska jag till pappa och julmysa lite eftersom vi inte sågs igår så det ska bli kul, ännu mer paket ;) haha..
Men nu ska jag kika på film!
Puss
Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0