Uppesittakväll med familjen

Tjenixen bortglömda bloggen, tänkte på dig nyss och tänkte passa på att skriva några rader så här innan jul! :)
Jag har precis hjälpt mamma lite grann med maten, det blir tacos eftersom vi ska äta julmat och så imorgon, är inte så kul och äta två dagar i rad? Så vi ska äta lite nu, Angelica min kära syster är här också för vi ska spela bingolotto ikväll och ha lite julmys.. Hoppas jag vinner något kul, vilket jag inte kommer göra då, men simon har ju alltid tur så han kommer säkert vinna nått! Vi får se.
Igår var vi inne i mysiga stan en sista gång innan julafton, simon köpte någon julklapp och hans kompisar shoppa på.. Själv så har jag shoppat upp alla mina pengar på julklappar, så jag kunde inte handla något igår, även fast jag ville!! Ja sen på kvällen åt vi middag med simon familj, hans syster och hennes kille kom hem till stockholm igår så de var mys! Nu ska jag itne skriva något mer! Hörs sen kanske..
Puss
Här är en bild för exakt ett år sedan! Har inte lagt in några bilder från idag, få se om jag lägger ut imorgon!
Men jag uppdaterar iallafall imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0