Damp dag

Hallå där!

Kom precis hem efter att ha varit i jakan med Linda! Vi åt en god lunch och sen skulle vi sola, men alltid är det någon! Linda tog ett solarium och börja sola, sen skulle jag sätta ner pengar i en jävla grej så kom pengarna ut igen... ja så väntade jag i tio minuter på ett annat, så la jag i pengar i en annan så gick jag in så stod jag och vänta i 5 minuter men de sattes inte på så ja, 100 kronor kastades i sjön, så ringde jag den där grejej och lackade! haha, så nu ska de gottgöra mig! ska tillbaka imorgon och få en solning med lite solkrämer och så, det sa han! HAHA

så ja, nu ska jag plugga lite, har nämligen SPORTLOVS SKOLA imorgon, mhm!

Hörs sen!

Världens godaste sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0