Efterlängtade freedag

Hallå hörrni!

Jag är hemma idag också, en extra dag liksom! Jag ska snart ta en promenad med hunden, sen ska jag kolla på oc och bara ta det lungt! Lite senare runt två tiden ska jag träffa vicky en stund, det var ett tag sen! Sen ska jag hem så blir det en god middag med mamma sen ev. så ska Angelica och rafael också äta med oss, men det är inte säkert, men dom ska iallafall sova här idag! därefter ska jag fixa mig och gå hem till sanna sen ska vi ut!! Så ser min kväll ut!

Sen imorgon, så ska jag kanske äta middag hos Rafael med Angelica och rafaels syskon! Och sen ska jag väl åka till kungsängen eller någonting, eller om jag är kvar där en stund! Vi får se :)

Sen föresten så har jag ju sportlov nu också! Kom jag på nu, fast på måndag och tisdag ska jag gå på sportlovsskola! Men sen är jag ledig som fan! haha :) Skön skönt!
Men vi hörs lite senare!

Peace


Bild sen min födelsedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0