En bild på mig + 10 fakta om mig



1 - Älskar att sjunga

2 - Väldigt kreativ ( tycker om att skapa saker ex. designa mina egna kläder)

3 - Kännslomänniska

4 - omtänksan

5 - Lite halv galen

6 - Känslig

7 - Provar kläder i timmar innan jag bestämt vad jag vill ha. VARJE KVÄLL

8 - Jag skulle vilja ta hand om personer som har något slags handikapp, älskar att kunna göra saker för andra människor som jag vet uppskattas!

9 - Jag ser ut som jag vill, jag gör vad jag vill och om andra har problem med det så är väl det deras problem och inte mitt problem! HAHA det blev lite mycket "problem" men det jag vill få sagt är väl att jag är nog väldigt stark i mig själv tillskillnad från vad jag var förut.

10 - tankar som jag brukar ha... Är ex att vår familj är i ett the sims spel.... sjukt va? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0