När jag har tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min älskade vän oskar, för att han tog sin tid att höra av sig till mig och det var ett bra tag sen vi hördes vid.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Duschade
Det sista du sa högt: Vad glor du på? (till min katt som satt och tittade på mig när jag duschade)
Det senaste någon sa till dig: "Puss"
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: fil och flingor
Vad var det senaste du köpte: godis
Vad är det för färg på din ytterdörr: någon sorts grön(?)
Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt och mörkt
Godaste glassmaken: cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaeja
Sover du tungt: Periodvis
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte
Favoritklädsel: Jeans/leggings, en snygg magtröja
Favoritlåt just nu: Jag vet inte alls
Vad ser du om du tittar till höger: Min katt torsten
Vad gör dig glad just nu: Att det är helg
Vad ska du göra härnäst: Börja fixa mig lite
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Glad, lite uttråkad.
Favoritgodis: Naturgodis
Sommarplaner: Njuta av sommaren, peace & love, resa med engel, riga med famlijen...
Hur många kuddar sover du med: 2 men jag har 7 st i sängen.
Spelar du något instrument: nope
Morgon eller nattmänniska: hm den var svår.. Jag är trött hela tiden.
Vad är viktigast för dig: Att de som betyder något för mig mår bra
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: nope
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: Finns många jag inte tycker om. Fästingar är superäckliga.
Längtar du mest efter just nu: VÄRME!!!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Gulligt!

2011-02-18 @ 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0