80 % naturlig

Jag har tänkt på en sak! Bortsätt från mitt löshår så är jag faktiskt 100% naturlig Vilket många inte är nuförtiden! De är mycket löshår,färga håret,lösögonfransar,bröst,läppar osv!
Min kompis sa idag "ditt hår börjar bli gult" Han trodde att jag hade färgat mitt hår och att färgen börjar gå ur, men så är det inte! Jag har aldrig färgat mitt hår! Förutom när jag var mycket mindre och tona underhåret svart. Jag får höra hela tiden "är det där dina riktiga ögonfransar?" SVAR JA!

Så nu har jag bestämmt mig för att sluta använda mitt löshår HELT för att mitt hår har växt som f*n! Så nu är jag 80% naturlig! ;)

Varsågod för min information!

Jag just nu, här ser ni hur låga mina ögonfransar är... och om ni undrar vad f*n jag har på armarna så är det piggment fläckar.. Kan tänka mig att man ger märke till det, och om inte så gör ni det nu!



Och här är mitt hår nu utan löshår och min naturliga färg!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0