I feel so fucking good

Kom inte på någon bättre rubrik. Men den var väl andå ganska bra för det är så sant! Jag mår toppen och allt är bara bäst nu.
Nu tog de stopp! Jag vet inte vad jag ska skriva.

Hur har min dag sett ut? Hmm.. Kan väl berätta om min "trevliga morgon". Jag har alltid otur som imorse satt jag på mig min svarta puff jacka, tänkte liksom variera lite har haft min röda så mycket och min svarta har ingen luva och den är inte så jätte varm så då tänkte jag "äsch jag kör på den" Sen när jag var påväg till skolan så tänkte jag vilken tur jag har att de inte snöar och de var inte alls kallt ute.. Sen kom jag till skolan klockan var åtta.. Såg att ingen i min klass var i skolan och sen visar det sig att vi börjar 20 över åtta.. Så fick sitta och vänta i 20 minuter "yeeeey". Sen hade jag svenska.. Efter svenskan råka jag se ut genom fönster.. Vad ser jag? SNÖ F*UCKING STORM! jag hade ingen luva, och det blev helt plötsligt jätte kallt... piss väder jag vill bara ha sommar! Snälla ge mig sommar....

Men men.. Nu sitter jag här på min chillstol med ett glas apelsinsaft, trodde inte att jag gillade de men den var skit god! Men nu tänkte jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig, men imorgon vet jag iallafall att jag har sovmorgon för jag börjar halv tio! Jag kanske ska kolla vädret också!

Peace!

bjussar på en gammal låt, men jag tycker fortfarande om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0