Ljusparty

Hejsan hoppsan!

Sitter hemma här med sanna... Mamma har ljusparty så de är lite folk här... Men dom börjar röra sig hemmåt nu..

Men aa, det gick jätte bra och va barnvakt till dom små sötnosarna igår kväll! Jag sov kvar där också för dom kom hem så sent, niklas sov också kvar, när barnen hade somnat satt vi och kolla på massor med filmer, kollade bla på någon surfing film som var skit dålig, ja sen kom robin o cazza hem och då satt vi o pratade lite, gjorde mat osv! Sen somna vi runt halv fyra :)


Men japp, nu när alla har gått hem så ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och kolla på oc!!!

PEACE

Bilder.

Kommentarer
Postat av: Cazzandra

Gu vilka fina bilder du fick på mina små :)

och tack så jätte mkt en än gång för barnvakten :D



puss på dig

2011-01-26 @ 00:49:22
URL: http://soclog.se/praktnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0