Monday

VET NI!
Idag blev min stackars hund attackerad av en stooor hund! Usch, jag fick värsta chocken för gubben som hade den stora hunden orkade inte hålla i hunden så han ramlade och släpades efter hunden! Stackarn, fast ändå inte för sånna som inte orkar hålla i sina hundar och inte har pli på dom, dom ska inte ha stora hundar helt enkelt? hmm...
Men men jag fick hålla i hunden tills sanna gått iväg med min lilla hund, Ida blev itne skadat de var bara hårtussar som han bet loss av henne. Gubben gjorde illa sig mer än vad hunden!

Men japp, jag sitter här på min chill stol, jag sjunger och chillar lite ;) haha nej men jag tänkte gå ut till vardagsrummet och ge mamma sällis, sätta på en bra film eller så! Måste plugga lite också, har no läxförhör imorn.. Jipppiii... -.-

Ja sen imorgon ska jag på öppethus på ubg, jag har bestämt mig nu... Jag tar nog ubg eller jag SKA ta ubg.. Orkar inte åka så långt för att åka till skolan, tänkte ta john bauer först, men icke sa nicke! Alla säger att de är cp jobbigt att sitta och åka så långt! Bortkastad tid liksom!

Men yes, imorgon är det ny dag, nya tag? ny dag nya möjligheter? ny dag nya bekymmer? haha hörs sen!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0