Myslördag

Ja, idag är det verkligen en ta det lugnt lördag, Mormor är här så jag,mamma och mormor ska ha en myskväll ikväll och med massor med gosaker osv! Vi kommer nog ha jätte kul, för man skrattar verkligen mycket när mormor är på besök, hon får ju alltid sina skrattattacker på kvällarna!!!!
Hela den här dagen har bara varit seg, sanna har varit här ett tag, vi tog en långpromenad i det fina vädret som var idag! Åh vad glad man blir!
Ja sen åt jag min första semla idag, ååh det är ju bara för gott! :DDD

Ja ni, igår åkte jag,sanna och angelica till kista för att angelica skulle shoppa lite och vi skulle äta middag där, jag åt någon köttbit med potatisklyftor, det var super!!!! :)
Sen kom vi till kungsängen igen runt nio och då satte vi oss på alex, och sen åkte vi hem till sanna!!!
Så ja de var min fredag iallafall!
Sen imorgon ska jag ju äta middag hos farmor med pappa och Linda osv! Sen ska jag träffa engel :D


Så jaa, nu ska jag hoppa in i duschen sen sätta på mig mysiskläderna!

Kyss


Go semlaaa!! :D




Min söta nuttekatt






Mamma och mormor skulle ut med hunden, mamma hade mina pyamasbyxor på sig, dom såg så roliga ut! HAHAHA alltså jag dör... Kolla även mormor i spegeln.. Färgkartan själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0