Peace & Love

Hallå där!

Idag är det lördag och de är så underbart skönt för jag fick sova ut så jag vaknade 2 idag.
Sitter just nu och äter mitt lördagsgodis mohaha.... Nej men jag ska snart hoppa in i duschen och sen fixa lite.. Ska träffa Sanna ikväll och hela den här helgen kommer bli lungn.. För jag är inte helt frisk än så orkar inte göra någonting.
Jag och sanna satt och funderade igår på vad vi ska göra i sommar bla. åka till Göteborg eller Gotland.. Men sen fick vi reda på att Kings of leon och Journey ska komma till P&L i sommar, tror du jag dampar eller? Blev ganska glad måste jag säga! Så j*vla AWSOME...  Så ska köpa biljetter snart! VILL HA SOMMAR NU!!!


Hörs sen! Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0