tjenis penis

jag har fått... Någon slags OC beroende nu på lovet, jag har suttit och kollat på massor med filmer sen så fans de typ inga filmer kvar o se så.. aa vet no life, men sen iallafall så ladda jag ner hela oc säsong 1.. Så nu har jag kollat klart på första säsongen, hmmmm...  Det var inte meningen att kolla så mycket, men nu kan jag tyvärr inte sluta, laddar ner 2 säsongen nu..

skitsamma..

Jag sitter just nu hos sanna. Jag är jätte trött, vi har bara legat och degat hela dagen, kollat på oc osv..
Snart blir jag hämtad och då ska jag bara hem och duscha och lägga mig och kolla tv... Skönt! Måste somna tidigt så jag kommer upp till skolan imorgon, om jag ska gå för jag är nämligen lite sjuk! ovanligt, jag är sjuk hela tiden!

ihelgen har jag bara tagit det lungt! Skit skönt, i fredags var jag på bio, skit skön film! sen i lördags var vi hos sanna alltså jag,andre och henkI. Sen igår var vi hos sanna också i hennes lilla stuga. mysmys!

Jag o sanna har suttit och pratat om sommaren hela dagen , jag längtar verkligen. Nu är jag trött på den här äckliga snön!!!
Vi ska åka till riga i sommar igen.. Ska bli nice, fast till ett ställe där de händer mer, med mer uteställen osv!'

sommar, sommar o sol... nanananan




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0