Trött

Aa, jag är väldigt trött, så jag skriver ett ett kort litet inlägg här..

Igår, hade jag jätte trevligt hemma med familjen, vi åt god mat osv, men sen var jag tvungen att gå. Jag åkte till sanna så var vi där till tolvslaget, sen fortsatte vi och då hamna vi hos sara, där var det lite mer drag då eller vad man ska säga.. Ja sen skulle alla tydligen till brunna så jag följde med dit så träffade vi massor där, och sen kom jag på att jag inte kunde komma hem på något sätt, för vi var absolut längst bort i hela brunna, som tur var träffa jag alex och fick en sovplats hos honom. Knata vill man ju inte göra när dett är tusen minusgrader ute!!! Ja så det var min kväll/natt... Nu är jag hemma har precis ätit rester från igår, mums!

Nu ska jag sova.

Fick inte så mycket bilder på kvällen hos sanna osv. men men


Ciao

Min tallrik igår....






Jag fick typ blodstopp i mina fingrar för jag hade massor med ringar som jag sen inte fick av för min hand blev svulle för de var så kallt, sen blev den ännumer svullen pågrund av blodstopp eller vad fan de var....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0