Min och simon dag idag!

hello!

Kom nyss hem efter en kvällspromenad med min kära...  Nu sitter vi och sjunger och spelar gitarr.. Vi har så tråkigt!
Vi ska nog snart gå och lägga oss, för simon ska upp kvart i fem imorgonbitti..

Idag har det varit vår dag, så jag förberedde en picknik till oss två när tills han kom hem ifrån jobbet så gick vi upp på en klippa med sjöutsikt vid mig.. Det mysigaste man kunde hitta här ute på landet! Haha..
Han gav mig 10 rosa rosor..  Vi tog bort en ros för att man ska aldrig ge tio st det betyder otur säger någon utav våra mammor! Haha....
Sen när vi kom hem så har vi bara kollat på resor, sen blev det så tråkigt så vii tog en kvällspromenad! Men imorgon ska jag åka och hämta mitt pass och ev. träffa en söt liten vän..  Sen måste vi boka resa imorgon!!! Så jag och simon bara kan få en skön resa o bara kan komma ifrån det här landet.. Jag vill bli BRUN!!





En bild från någon dag sedan, var tvungen att ha långbyxor när det var 30 grader varmt ute typ... Innan jag skulle vaxa benen.. Lite kul. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0