vem ska rädda min kväll. ikväääääääääääääll?

Nu är jag hemma igen! Jag åt en god pasta med oxfile och tigerräkor, de e standard! haha iallafall på gc för den är så otroligt god!

Jag har då cp tråkigt. simon och hans polare har "grabbkväll", så jag är hemma orkar inte göra något.. En kvällspromenad skulle inte sitta helt fel.. Men folk tänker inte som jag på en fredag ikväll... För dom andra är det väll "fekke" Som de kallar det...

Älskar den här videon.. Den är så fin! låten är iof också bra, men ganska uttjatad.. tyvärr!





Kommentarer
Postat av: Moster

Oj va gott det lät. Du får ta dit oss så vi får äta.

Jag har oxå tråkigt. Vart är mamma då?

Löv u kram

2011-07-08 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0