Hejsan hoppsan

Det var ett tag sen jag skrev nu! Har inte haft tid att blogga och ffaktiskt ingen lust heller.. Men men, tänkte göra ett inlägg nu iallafall!
Men inte så långt, tiden har gått fort vi har haft skolbal, sommarshow och vi har redan skolavslutning imorgon?! Det ska bli så otroligt skönt att sluta i denna skola!

Så, ja nu ska jag snart åka iväg med min syster och köpa skor till imorgon och så! Sen ska vi bara umgås lite, vi gör ju inte det så ofta längre!!! :)

Men jag lägger ut lite bilder nu, för jag orkar inte skriva så mkt.

Balen





Sommarshow

Snodde lite bilder av en tjej i min klass som fotade..

Simon och Lukas



Jag


Sådärja!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0