SOMMARLOV

Det är så undebart skönt med sommarlov nu!!! Även fast det inte händer så mycket då men... Jag har nästan sovit bort hela dagarna, vaknar runt 1, det är sent för mig iallafall! Jag och simon brukar vakna 10-11 annars, men nu jobbar juv han den jävlens så det är ingen som väcker mig :(

Igår var jag inne i stan med Angelica, vi köpte lite kläder sen tog vi en fika, sen lite senare kom min älskling in till stan! Sen åkte vi hem till honom och hade myskväll för vi hade tre månader igår!

Hmm men nu sitter jag bara hemma och gör ingenting, ska städa mitt rum alldelesstrax och lite så! Sen ska jag spela guitar hero, måste träna.. SKA BLI BÄTTRE ÄN SIMON!!!!!

Hörs sen!

Puss

Lite bilder från de här sista dagarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0