Måndag!

Härliga måndag! vilket väder va? Det är skön       T...

Nu har precis min älskling lämnat mig :( Han har träning ikväll så han var tvungen att gå!! bajsunge..
Ja men nu är mamma hemma och vi ska äta middag och sen ska hon göra ansiktsbehandling på mig, ska bli så skönt! det var ett tag sen nu, ska försöka få henne att hon ska massera mig också! :D
Imorn börjar jag halv tio!! Underbart, vi har nationella i en timme sen har jag musik sen hk sen slutar jag! :D
Wihuuuuu, så morgondagen kommer gå snabbt! awsome!! (y)

Hörs sen, peace!


Bilder från idag

Simon och filip!



Jakob,micke o simon.... stekarna


gullungen då.... vad gör du?


Kommentarer
Postat av: therese

du borde skriva offtare! grym blogg ;)

2011-04-01 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0