Söndag

Hallå vart är solen? Kan den inte komma fram nu så man blir lite glaaaaaaaad!

Som igår, oj vilket underbart väder det var, det var inte alls kallt ute ju! Våren börjar komma!!! :D
Så jag, Simon och Straka åkte in till staden igår, för Straka skulle handla lite! Så vi var där ett par timmar - Härligt!
Sen åkte jag och Simon hem till honom, vi åt middag och sen lite senare bastade vi och bada badtunna! Jätte mysigt, vilken sommar känsla jag fick då! Vill ha sommar NU :( Men nu är det ju iallafall vår, eller nästan iallafall.. Egentligen vill jag inte säga att det är vår för det är snö ute, men igår var det en riktig vår dag! :D

Så ja, idag är det söndag, jag är skit seg! Ska sova en stund nu, kolla på en film kanske... Sen ikväll är det ett nytt avsnitt av solsidan! Sen blir det söndagsfilmen med mammsen, MYS VA?

Hörs lite senare!

Peace


Kommentarer
Postat av: Lina

är simon din pojkvän? :)

2011-03-13 @ 12:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0