Sunday bloody sunday!

U2 – Sunday Bloody Sunday - Live From Paris


Hello!

Idag är det söndag, Jag har precis vaknat typ. Jag gosar med min gose katt!!  Ska ta en promenix med hunden snart!
Senare ska jag kanske träffa simon eller så ska jag följa med till mormor och morfar! Vet inte än.
Ja min helg har inte varit världens bästa direkt.. Men det är skönt att ta det lugnt ibland! I fredags var jag med simon, vi åt middag hos mig, sen sov vi hos honom! Sen igår var jag med sanna, och det roligt i början tills hon tappade sin mobil... Japp men nu har någon hittat den iallafall så hon ska få tillbaka den! Skönt för henne.

Sen ikväll är det ett nytt avsnitt av solsidan inte bara det utan det är det sista :( :( Sen är det the walking death.. Föresten så drömde jag om dom där äckliga sakerna idag, fyfan...
Jag drömde att jag och sanna var ute på landet bland massor med kor och hästar, fritidsgården låg där.. Sen kom de där äckliga sakerna mot huset vi var i och jag och sanna gömde oss på ett dass? Så dom välte dasset osv, sen dödade de andra alla dom där vidrena! En riktig panik dröm...

Jag drömer alltid så sjuka drömmar! Uscha..

Men men, vi hörs lite senare!

Kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0