Vem är simon?

Hallå där! Usch vad jag är trött, vill bara sova! Men tänkte bara skriva en kortis här först!
Ligger i sängen och lyssnar på fast car!!! Mh låten är ju så bäst.
Hmm, ja idag har det varit en underbar dag, TACK UNDERBARA VÄDER FÖR ATT NI GÖR MIG GLAD! Ja, allt är tack vare solen... Så ja jag har varit i skolan, sen efter det gick jag och simon hem till honom och lite senare gick vi ner till sportbaren och käkadde och för att kolla på matchen såklart.. Det var ett gäng.. Men det var mysigt faktiskt.. Ja sen nu är jag hemma.. Ska sova och sen ska jag vakna imorgon och gå till skolan och ha NATIONELLA :( Jätte otaggad.

Men men, ja jag har fått frågor "är simon din pojkvän?" , "vem är simon".. För er som är så nyfikna kan jag säga att Simon är min pojkvän!

Hörs imorgon!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0