Myssöndag!

Hejsan gott folk!
vilken underbat varm och skön söndag vi har? Älskar livet.. Simon är här och vi gick upp i skaplig tid för jag skulle ut och sola.. På min ballkong alltså! Söta simon har sjungit för mig också, GULLUNGEN! Ikväll ska vi gå på bio, vi ska se fast & furious 5, det ser jag fram emot :D

Ja, helgen har varit lugn, i fredags var jag inne i stan med älsklingen simon och straka, ja sen på kvällen träffade vi alla vännerna...
Sen igår så träffade jag Michelle och Sanna, vi tog en fika på gc i det underbara vädret och sedan gick vi hem till mig för min älskade syster har kommit hem från grekland!!! Har saknat henne faktiskt.. Fast hon var inte så brun, jag vart faktiskt chockad!! Men nu är hon hemma iallafall :D

Yees, vi hörs lite senare!

Peace



Gårdagens outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0