Söndag... Igen

Det känns som att jag bara bloggar på söndagar nu för tiden, vilket jag kansek har gjort.. Men jag har verkligen inte haft tid! Den här veckan har gått så snabbt också!!
i måndags var jag hemma och packade min väska för jag skulle ut och vandra i 3 dagar med skolan! Sen på tisdag var jag och kollade på fotboll med min älskling! Sen i onsdags var det dags för vandringen, vi gick 7,4 mil i 54 timmar! helt sjukt, och jag klarade hela vandringen.. Jag och simon var hemma klockan halv fyra på fredagen och då var man ju ganska död, jag sov max i 3 timmar de där dagarna! Så direkt när vi kom hem så tog vi en dusch och sen gick vi och la oss och vaknade klockan 11.00 på lördagen.. Alltså igår! Sen var vi hemma hos simon bara och grilla på kvällen och sen var vi barnvakt till hans lillesyster!
sådär ja! Nu ska jag mysa med Simpa, vi har massor med gott och nu ska vi se på film!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0