1 november

Tiden har gått så fort, det är redan november!! Och jag har inte bloggat på ett bra tag, jag vet faktiskt inte varför jag tycker bara att det är kul ibland och jag bryr mig inte så mycket om min blogg längre, som sagt så skriver jag ju inte för någon annans skull utan för mig själv, för att jag ska komma ihåg saker och kunna se till baka sen vad jag har gjort och så, det är kul!  Men Men.
Vart är snön? Kan den komma snart... Dom säger på tvn att det kommer dröja tills snön kommer för det är för varmt...  Jag vill ha snö nu...

Ja nu har det "efterlängtade" höstlovet kommit, eller inte.. Simon har åkt till Dubai och jag saknar han så otroligt mycket, han kommer hem nästa tisdag och då har han varit borta i 10 dagar.. Det är väldigt långt med tanke på att vi aldrig har varit ifrån varandra mer än 24 timmar på över ett halv år!!! Vad skukt egentligen :S

Aja,
igår var jag med söta Jenny inne i stan, jag handlade inte så mycket faktiskt, det var iof inte tanken heller. Ja sen så åt vi god wok och sen åkte vi hem! Jag satte på desperate housewives direkt när jag kom hem och jag kollar på säsong 2 och sen ska jag fortsätta se alla, dom är ju så bra så man tröttnar ju inte!

Ikväll blir det bio med systeryster och Rafael, vi ska kolla på tintin! wohoo.. haha men det ska bli mysigt faktiskt, umgås lite med systern, det gör man inte ofta längre :)

Men men nu ska jag sluta skriva här, har ju skrivit en hel bok snart, får börja skriva lite oftare så blir det inte så långa och lättare för mig/ ni få som läser min blogg att läsa jag menar, om jag tittar in på någons blogg så läser jag aldrig om någon har skrivit så här mycket, om jag ska vara riktigt ärlig så läser jag den inte alls utan jag kollar bara på bilderna! hehe

Hörs sen!

Peace

Detta handlade jag igår.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0