God dagens!

Idag är jag hemma från skolan, vaknade med huvudvärk.. Inte så skönt!

Men men, jag började morgonen med frukost som vanligt, sen satte jag på mig en ansiktsmask som luktade chocklad :)

sen hoppade jag in i duschen och tvättade bort den så nu är jag ren och fräsch!
Idag ska jag få en ansiktsbehandling, fotbehandling och en hanbehandling sen färga ögonfransar och ögonbryn! Man måste ju vara fin när älsklingen kommer hem!!

Så det ska bli jätte skönt! Jag har ju sån tur att jag har en mamma som jobbar med sånt så hon har alla produkter hemma!

jaja, men nu ska jag först följa med mamma ner till centrum en snabbis innan jag får mina behandlingar :)

Hörs sen! Puss



Här är några bilder sen i söndags när vi var och handlade!

haha vi skulle köpa bajspåsar till hunden, så höll mamma rullen innan hon la ner den i vagnen sen när hon skulle göra det så hade hon fastnat med fingret i rullen :S Förstår inte hur mamma lyckas med allt konstigt..





Mamma hittade också den här hatten vid halloween sakerna.. Javi har ju ganska kul när vi handlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0