Grattis käre pappa på farsdag!

Ja idag är det fars dag, o inte nog med det, det är min och simon månadsdag! 8 månader med min lilla gris.. Så vi hade en mysig dag i stan igårkväll..

Mamma och vi skulle ju på någon musikpub typ eller något liknande i gamla sta men jag fick migräm, grymt ont i huvet så jag och simon tog en mysig promenad i gamla stan istället! Det är såååå mysigt o gå där tycker jag och tänk sen när det kommer snö och alla julbelsysningar och så, oj vad jag längtar! Men det är inte långt kvar.. Vi gick in i en affär med massor med tomtar, då fick jag verkligen en julkänsla! Men tomtarna var skit stora, vi har också såna hemma på julen men lite mindre! Dom är så gulliga :)
Jajjamensan, vi promenarade till sergel och köpte två biobiljetter till Paranormal activity och där efter gick vi iväg och åt en sväng.. Men filmen var jätte bra, bättre än vad jag trodde, tycker nämligen inte at dom första filmerna är bra! Men den här var skit bra och jätte läskig!! Sen åkte vi hem och mös framför tvn och åt chips och dip! Mums

Ja sen nu blir det en mysig farsdag middag utan pappa :( haha men mamma har lagat god ugnstek med potatisgratäng och goda såser! Smaskens.. Perfekt mat till min och älsklingens dag!

Hörs sen! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0