kvällsmys

Ikväll gör jag absolut ingenting! Jag har varit med Jenny ett tag, men hon skulle ut ikväll och jag är ju inte 18 så det är ju lite svårt för mig.. Men jag är jätte seg idag ändå, jag vakna liksom 8 imorse, så jag är jätte trött så jag har gosat ner mig under täcket och kollar på desperate housewives och äter poppisar och bubbel vatten, försöker vara lite nyttig vettni ;) ( äter fet mat varje dag ) Dags för mig och börja röra på mig lite grann och sluta vara så lat.. Fläsket börjar hänga ser ja..

pappa fråga förut om jag ville ha sats kort, men jag kan inte gymma, pappa frågar om jag vill börja göra någonting så jag ska röra på mig men jag är så lat pappa tjatar också på att jag ska börja ta privatlektioner inom sång men JAG ORKAR INTE!!! från och med måndag då jävlar ska det bli feta pws alltså, jag har ju en speciell väg jag brukar ta ibland här nere i svartviken, gamla järnvägen vilket är väldigt sällan och då är det för min huns skull och inte min.. Men där ser absolut ingen mig så jag kan ju springa där också, jag lär ju se ut som en flodhäst när jag springer så jag håller mig på avstånd ;) hahah nej men men, jag SKA börja nästa vecka

Då jävlar!

Hörs imorgon mina 2 läsare ( jag och min mamma )

PUSS OCH KRAM

Se vilken fin godnatt bild jag har gjort, min sminkning förra nyår :D
Vad fiffig jag är ibland

efter några avsnitt av DH så ska jag sova och då får jag säga...
SLEEP WELL.. Zzzz








Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej så du har en bloggis,kul :)

Vet du,jag har för mig att din käre mor har en träningscykel eller löpband, då kan du se Despret och träna samtidigt ;) Kör hårt nu, du kommer bli nöjd när du ser resultat på träningen.

Hälsa kramen

2011-11-13 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0