Lördag

Yha, vad händer en lördagkväll som denna? Ja det kan man fråga sig..

Jenny kommer iallafall hit snart, vet inte riktigt vad vi ska göra, men hon kommer hit iallafall så ska vi försöka komma på något då..

Ja det är ganska skönt att vara hemma nu iallafall, juste jag är hemma, de glömde jag säga! Jag har inte sovit hemma sen i torsdags, så jag längtade hem lite till mitt nya gosiga täcke jag fick med mig hem igår :)  Min rum har blivit lite finare nu har börjat lite smått med mitt svart och lia i rummet, så det är skönt att änligen få något gjort i mitt fula rum, som är lite finare nu iof! :)

Idag har jag ju varit hos Robin, och vi var ute med barnen idag, de fick mata hästar o så.. Jag tror fan att jag tyckte att det var roligare än vad barnen tyckte, tyvärr.. Hehe
Men hästarna var söta :D

jaa så nu hoppas jag att man har lite skojsigt ikväll ( vilket inte kommer ske ) Men vi kan ju hoppas!!

Hörs sen peace

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0