middag och filmmys

Har precis ätit middag och nu blir det film mys med älskling, vi ska kolla på colomiana om det säger er någonting? De är iallafall en film som verkar vara skit bra! Den går på bio också tror jag. Men den ska vi se, sen är det upp till skolan imorgon för att gå på en lektion, men då kan jag sova lite längre eftersom jag inte behöve fixa mig till en lektion liksom! Skönt!

Och imorgon har jag bestämt mig för att åka till moster och hälsa på! Slutar ändå tidigt så det blir bra, då har jag något att göra på dagen :)

Jajja, så punkt slut!

Så uppdaterar jag imorgon, kanske!



mitt internet är skit segt det tog en halvtimme för att den här bilden skulle laddas upp........ Kan ladda upp de två andra senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0