Sedär ja sa blinda sara!

eller "SÅdär ja, sa blinda sara" Som mamma säger! haha

Jajja, nu ligger jag i sängen och tar det lungt tänkte kolla på, ja ni vet ju vad eftersom det är det ända jag gör i princip.. Men nu är jag iallafall klar, nu har jag lena fötter och ren hy och nymålade naglar och färgade ögonfransar o ögonbryn.. Egentligen så tycker jag inte om att göra sånt här för jag blir så uttråkad för det är extremt tråkigt... Men ibland händer det :) men från och med nu måste jag göra en ansiktsbehandling varje månad för att min hy ska bli bra.. Jag fick något som sved skit mycket som tar bort det första hudlagret i ansiktet.. ajj... Jag har sån känslig hy.. Men nu ser jag förj*vlig ut i anskitet...Men men nu är det gjort iaf!

Nu är jag trött och vill sova!

Pus pus

Det här är grymt obehagligt tycker jag när man färgar ögonfransarna USCH O FY



Resultat, så här ser det ut när jag färgar ögonfransarna :) Då behöver man inte använda mascara så det är en fördel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0