Torsdag

Hejsanhoppsan!

Blev lite ändrade planer idag, tanken var ju att jag skulle på bio men det sket sig!
Jag ska istället till min käre moster och Tompa och umgås lite med dom! Det var ju ett bra tag sen, ja sen imorgon kväll ska jag till min kusin Robin och hälsa på, träffa Lill Aaron och thindra :) Aaron är Robins barn och jag är "gudmor" till honom, gulligt va ;) haha

Jaja, men jag blir snart hämtad så hinner inte skriva mer!

Puss o hej leverpastej


Kvällens dagens/kvällens klädsel

Bondeskojrtan och gummistövlar.. Jag är en riktig bonde ifrån kungsängen och nu ska jag gå och mjölka mina kor! Tjohejs! <3





Kommentarer
Postat av: Din älskling !!

Vad fin du är min älskling !! Hoppas du har haft det kul oss moster <3 Jag saknar dig jätte mycket och älskar dig ! puss puss

2011-11-03 @ 17:10:34
URL: http://michellehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0