Tråkiga måndag

verkligen, skit tråkig har den varit.. Tråkigt väder är det också, den här dagen gick så långsamt och det kommr nog morgondagen också göra, det är bara för att jag vet att simon är hemma på onsdag blir glad bara jag tänker på det.. och bara för jag vill så mycket så kommer dagarna gå så långsamt... Vet inte om jag ska till skolan imorgon, för jag har så ont magen och huvudvärk plus att jag bara har två lektioner och inga är direkt viktiga! Men då kommer dagen säkert ta ännu längre tid för man är hemma, men det är skitsamma :)

Men men,

Nu sitter jag i min säng och kollar runt lite på facebook och så men ska väl ta något gott att äta och lägga mig o kolla på desperate housewives, jag är ju inne på tredje säsongen nu, det är ganska spännande, man kan ju inte sluta titta!!


Jag har lite sällskap här, min söta vovve!

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0