39 graders feber, det är anledningen till att jag inte bloggar...

hejsan!

Ja jag har varit sjuk hela helgen faktiskt, eller jag började känna mig seg och så i fredags, då jag var hemma hos malin och åt middag och lite så.. Ville inte följa med någon stans för jag var så trött!! Sen på lördagen var jag inne i stan med engel, vi mötte upp min mamma och åt lunch med henne på åhlens i fridhemsplan! Jag åt sushi, mamma och Engel åt något annat konstigt... Ja sen på kvällen åkte vi till Therese, vi hade tjej kväll, pojkvännen min var på fifakväll hos sin kompis... På väg dit kändee jag mig inte så bra, jag var skit varm och allt.
Sen på vaknade jag 20 över 9 och hade 38,8 och den höjdes med tiden, mitt högsta var 39,2 :( :(
Så nu är det Tisdag jag är fortfarande hemma, har haft feber inatt och imorse höll jag på att svimma! Jag fick riktigt panik för jag har aldrig gjort det förut -.-

Ja så nu ska jag och mamma kolla på film och lite så sden kommer min älskling simon!!

Hörs sen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0