2011-09-25

oj, det känns lite som att jag har glömt bort min blogg lite grann!
Jag har inte skrivit på en vecka!

Jag kan ju börja med att säga att jag hade en jätte mysig födelsedag i tisdags, jag fick massor med fint!
det var tisdagen det, sen i fredags åkte jag,simon och henrik in till stan och handlade lite och där efter åkte jag och simon till min moster och åt middag, det var super mysigt! Men vi kom hem rätt sent typ kvart över ett, vi lekte lite med kusinen niklas och hans vänner :) Ja sen igår var jag och simon ute och åt med min farfar,farmor om min syster Linda eftersom jag hade fyllt år, så då åt vi super gott kött! Sen på kvällen var det tänkt att vi skulle vara hemma bara men sen ringde min kära vän malin till mig och då åkte vi på lite "partyparty" haha.......

Nu ska jagh och simpa kolla på film och sen lite senare ska jag och Malin ut och äta en söndagsmiddag!!

Hörs sen! puss
jag o simon just nu.. vi har tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0