idag är det ingen vanlig dag för det är.....

Min och simons halvårs dag.. Wihuuu

haha.. Helt ärligt så känns det som att vi har varit tillsamman hur mycket längre som helst! Men aa, simon och jag åt på alexandra idag :) Jag stog mellan pasta och michans special pizza ( Oxfile,skinka,champinjoner och lök) Och det blev pizzan, så grymt god!!

Så nu sitter vi hemma och ska plugga på vår halv års dag, men skolan är väl viktigare än den här dagen? Eller....
Simon somnade ju igår när han pluggade, så vi får väll se hur det blir idag ;) Snart är det helg, eller aa vi är ju lediga på fredag så det blir ju "helg" redan på torsdag! Skit skönt, vad ska man göra då då? Den dagen den sorgen!

FÖRESTEN SÅ MÅSTE JAG HA VÄRLDENS TRÅKIGASTE LÄSARE PÅ HELA JORDEN, jag vet att jag inte har så många läsare men jag har fan mer än tre stycket, och det är de ända kommentarerna jag har fått i inlägg "FRÅGESTUND"  Tack för den, jag ska aldrig mer ha något sånt, tyckte att det var väldigt pinsamt att ens lägga ut en sådan grej sen är det inga som frågar något, vilket är ännu pinsammare!!  Dagens DISS sägger jag bara...
Ni som kommentera var ju lite söta iallafall..
Och jag svarar på dom frågorna någon dag..

Nu ska jag plugga! Puss hej!


Me today



Bilder från idag...





Kommentarer
Postat av: Helen

Va fina ni e gullisar, o va glad jag e o få sällskap ikväll då det stormar ute, våran tomt e ju läskig då det stormar el hur?

2011-09-13 @ 22:00:02
URL: http://@

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0