när ingen annan ser....

Hejsan hoppsan! Vad gör jag en sådan här söndags kväll? Tro det eller ej men jag sitter och försöker lära mig gitarr, men det går inte så värst bra va... Ogillar gitarr väldigt mycket egentligen, men det är nog bara för att jag inte kan det själv ;) ..

Ja ni, hur har min helg sett ut? Jo den har varit väldigt lugn måste jag säga! Jag har bara tagit det lugnt! Igår var jag och simon hemma hos honom och hade lite lördagsmys med hans familj, god mat och sen bastu! Jätte skönt var det :) Och idag har jag varit hemma och umgåts med mammsen och hennes kille, vi har bakat jätte goda bullar ;) Lägger ut bilder sen!
Så ja, nu har jag laddat ner en film också som jag och simon ska se ikväll, lite söndagsmys så där sen är det upp till skolan imorgon, och sen är det tisdag... Vad händer då? Jo jag ffyller år wihu ;)

Puss och hej


Jag just nu....


Simons mamma helen tog kort igår på maten, jätte gott var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0