Städar i min ensamhet...

haha hallå, vilken härlig tisdag :D soleeeen har varit framme nästan hela dagen!

Jag håller på att städar mitt rum... i min ensamhet :( jag har mina djur iof, hunden o katten.... ska snart ta en liten promenad med hunden så den får lite motion vettn.. Eller jag ska möta min käre syster, Så då är jag inte ensam längre! Så jag ska få umgås lite med henne!!
Sen försöker malin dra med mig på någon kärring jumpa! Men det kan nog vara kul, ikväll klockan halv sju, få se hur det blir! Beroende på hur länge angelo är här.

Föresten så har jag lyssnat på den här "vart jag mig i världen vänder" låten.. Och kan inte sluta lyssna på den heller.. jag blir så glad! Så dagens låt får faktiskt bli den låten :D







Ni får en ful bild på mig på köpet..... Jag för någon minut sen ;)


Kommentarer
Postat av: simpaa jonasson den store

Är det bara jag eller har hon inte väldigt fylliga läppar ? Fråga torre vart han köpt sin päls oxå, jävligt stillig fakstikt ..

2011-09-27 @ 16:23:33
URL: http://michellehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0