Torsdag

snart är det helg! Så underbart skönt..

Idag har det också varit en väldigt skön dag, det har ju varit varmt som tusan! Jag gick bara i linne eller vad man ska kalla det...  Hur skönt som helst!
jaa, och nu sitter jag här med simon och gör ingenting alls, min käre vän Malin kommer snart hit och umgås lite med mig vi ska kika på idol och lite så sen, så då ska simon gå!

Föresten så kom min jacka idag, jag blev jätte glad, men sen så sa Angelica att hon inte kunde hämta ut den ny, typiskt! Alltså det är hon som har beställt jackan till mig, så jag får den imorgon efter skolan! Så jag får inviga min jacka i helgens partande, det blir ju utmärkt? Den är ju så fin :D

Jajja, vi hörs lite senare, nu ska jag vara lite social, jag får ju inte glömma att simon är här...

PUSSEN

Här har vi skoloutfiten idag då, svart o tråkig som vanligt, haha. så hade jag min FULA jacka också!!! Uach vad jag hatar den..



Random bild, min och simons hand... Försökte ta kort i farten, men gick ej så bra!


Kommentarer
Postat av: Engel

Hörru glöm inte bort att du har en blogg :'(

2011-10-03 @ 17:17:08
URL: http://engelosmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0