VILL HA MIN JACKA ... NU!

Jag beställde en jacka i söndags, en jätte snygg och jätte skön jacka som jag verkligen vill ha NU... Ja om inte jackan kommer idag så kommer den garanterat imorgon, då blir Michan glad! :D

Jajja, nu sitter jag och simon här i soffan och kollar kläder på intenet, då tänkte jag liksom att jag ville ha den nununu...
ja så vi bara sitter här och tråkar oss, simon ska iväg på träning sen och jag ska bara vara hemma och dega mig..  Kanske kolla på en film eller så för jag är så otroligt trött nu efter skolan..
Konstigt jag har inte ens långa dagar, idag skulle jag ha slutat halv tre eller något men slutade halv 2 istället, men då satt jag och gjorde klart några saker på datorn sen väntade jag ju på min gullegris för jag är ju så snäll..
haha faktum är att jag HATAR att gå själv hem, jag måste ha sällskap för det är så långtråkigt att gå ända hem till svartviken helt själv.. Därför väntar jag på simon ;) haha...  Nej men nu ska jag ta o äta något för tjockis jag är hungrig!

Hörs sen, peace!


Vet ni? att jag vill ha vinter nu också!! :D:D:D:DD: wihuu, första snön är alltid lika kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0