jag saknar hatten

dvs värmen och sooolen!
jag ville ju först ha snö så mycket, men nu vill jag vakatiskt inte det! Julen och det mysiga är över nu ska sommaren komma så man kan bli litte brun, man är ju så FUL när man är blek, o dete är ju inte så speciellt bra att sola ,9 solarium men har nästan lust att göra det nu för jajg är FÖR blek.. haha, nää min pappa är i Thailand i värmen, vilken svin ;)
nää, nu ska jag sluta babbla, sitter och kollar egenom bilder från i sommras och lyssnar på justin bieber, haha jag vet jag gillar han.. vilket jag är ganska ensam om.. såg hans film här om dagen, jag blev kär.. den ni
ajja, nu ska jag duscha, för jag glömde att göra det tidigare idag.. SÅ HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0