Nyårslöfte

Ja, nu har det snart gått en vecka på det nya året och det sista året? haha skojar.. Nej men jag har precis kommit ut ur duschen för jag och simon har varit ute på en pw, sen sprang vi lite emellanåt också! Fast jag fick bara håll :( Men mitt nyårslöfte är att börja träna/röra på mig för jag gör ALDRIG det, så nu är det dags med det "nya" livet och sluta äta fetsaker och springa av fläsket lite! Så vi har varit ute en timme nu och nu tänkte jag göra en smarrig sallad för det har jag varit sugen på så länge nu så nu ska jag göra det och sen ska jag ta på mig en ansiktsmask och ta hand om mig själv lite ;)

Haha, förresten så hade jag en jätte bra nyår, med sköna människor! Det var super kul.. Fick träffa lite nytt folk också, det var trevelans! Men har tyvärr inga bilder från nyår vilket är mindre kul :( Glömde bort kameran totalt! Men kul hade jag iallafall! En som var hos oss fyllde 18 år också vid tolvslaget haha, så det var ju kul för han! SKit kul och fylla år då, det är som att alla firar en då ju ;) hahah


Men men, nu ska ha fortsätta!

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER OCKSÅ! Puss


Sånna här fina raketer var det iallafall inte i kungsängen :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0