Taggad inför skolan?

yes i am... Ska bli ganska skönt faktiskt, jag gör ändå inget på dagarna än att sova så det ska bli skönt o få tillbaka rutinerna! jaa, idag har jag varit inne i stan en sväng för jag skulle köpa skor, men dom var helt slut överallt så jag ska åka till stinsen eller något någon dag, för där finns dom... Men jaa, annars har jag bara tagit det lugnt idag utan pojkvännen, det har varit skit skönt ;) nej men han kommer snar.. sen i helgen har jag inte gjort ett skit, igår var jag o kolla på simons match, o träffa lite vänner senare mot kvällskvisten! så det har varit en lugn helg..
Nu ska jag bara kolla på film och mysa, sen ska jag sova!
Fuck you, but have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0